Ahad, 22 Mac 2009

GILAAAAA n MENGARUTTT!!!

tag dari nenek lezalalalala

ko ni aaaa lezalalala.....btl2 lah ko minta kena attack ni...ku bom ko skli bru ko tau...hahahaha....rupa2nya ko tag lgi aku sblum ni...ingt ku ko bkn tag...rupanya tag jg....tp mls tau aku mau tls...byk btl pertanyaan....mimang merepek punya...sma gila...mcm nenek yg men-tag aku jgkan...hahahahahah...


1.Pernah tertidur di bilik darjah?

uina sdh semestinya penah...spa nda penah makanya robot lah tu....hahahaha....tp gue ni bkn mau banggalah kan...klu tem ustajah or ustat mengajar mmg nda nmpk lah tido..tahan ni biar pun gue ni brjaga spnjg mlm...hebatkan......tp kdng2 tu klu nda tahn tlentok2 jualah...hahahahahah

2.Pernah makan daging khinzir a.k.a BABI?
uina nda penah tau...nauzubillah....tp rasanya penah jg tmkn jeletin babi....taulah kan zaman moden skrg ni.....kita siok2 mkn..skli tup tap tup tap..kuar statement benda ni ada kndgn jeletin babilah..apalah....nasib teda tai babi...hahahaha....nah tp kita tmkn sdh..jdi apa blh buat..ndkan kita mau kurik perut tukan....jdi yakin jalah apa yg kita makn tu halal..bab kita nda taukan..kita d aniaya...mari boikottt....GUNAKAN BRGN HALAL....

3.Pernah termuntah dlm kenderaan?
OOO ....blum penah lgi dong...gue ni kebal..hahahah

4.Pernah pukul kawan?
ui penah...PUASSS...hahahahah....klu gue panas nah ambik mulah...hahahaha...tp lucu pas ja pukul tukan...memanas sma org tu..trus mcm cool2 sdh...nah ktawalah tu...ckp dlm ati..napa ku blh pukul ni...hahahahah...tulah godaan syaitan kan...

5.Pernah menampar rakan anda?
uish penah jg bah...sdh penah pukul..jdi tmpar pun pnhlah..tp bkn kwn2 rapatlah..ank murid pun penah dtampar..tp awl2 penglibatan sbgai seorang gurulah...nda gue dpt tahan panas gue ooo...hbis kena tmpr bdk2 tu..apa nda dmrh skli...pastu bsng lgi..nah rasain lah...hahaha...tp pastu gue taubat...nda mau buat sdh..kasian jgkan....ndakan blik2 menampar ja...

6.Pernah merokok?
SAY NO TO ROKOK...penahlah trip2 hisap ja....tp bkn hisap jg...gue ingt pesanan ibu dan ayah...cewah....klu langgar pesanan...makanya...derhakalah bgi mu...btlkan...hahahahah

7.Pernah mabuk tak?
nauzubillah pgg pun nda pnh..nikan lgi minum...

8.Pernah naik gajah?
penah..penah....gajah masuk duit seringit tu...hahahaha

9. Pernah tak rasa mcm nak mati?
pernahkah aaa...nda pnh kli...pnh pun skit yg teramatlah....gue jtuh n kena bucu tngga tu..punya skit...susah mau bgn ni...tu jalah...

10.Pernah bermain dgn api?
penah bah....puas...skrg pun men masih..cooking2...hahahaha

12.Pernah menangis di tempat awam?
penah2...tem dkt pantai tem kecik2 dulu...tkt ombak..hahahahaahah

13.Pernah “melepas” di bilik darjah atau kuliah?
hmmmm......jan bising aaaa...penah kli tau...tp tlepas aaa bkn sengaja n nda thn sdh..hhahahaha

14.Pernah ada kupu-kupu kat dlm perut?
btl2 mengarut soalan ni....pernah2 kupu2 gula2...hahahahah

16.Pernah rindu seseorg tu teramat sangat??
uish mestilah penah....skrg pun masih ada rindu yg teramat tu....hahahaah

17.Lepas apa-apa show atau event, pernah pengsan?
uish penah eh..penah aritu tem hbis buat konsert dkt stadium bkt jalil...blh2 jtuh pengsan..tp nasib peminat yg smbut..lawa lgi tu...hahahahahaah......

18.Pernah ada lada sulah dlm mata?
prnah kli..bab aku slalu bdpn dgn lada sulah ni..hahahaha

19.Pernah ada surprise birthday party?
pernah....tp birthday party yg dahsyat...kena siram bramai2 oleh bdk hostel...ingt sikitlah yg siram ni...sklinya makin bertambah ni org siram...kasian gue..mau lari nda dpt sdh..jdi rela jalah dperlakukan sbgtu..hhahahaha

21.Pernah diet tak?
pernah eh...skrg pun on diet ni...tp diet2 nda jg turun....napa tu aaa....blh bgi ptua kuruskah??hahahahaah

22. Pernah bogelkan seseorang? -(yg ini pun..sori yer)
uina soalan panas ni...penah ooo...gue buka bju dia...wana merah bju nya....namanya pooh....hahahahhah...ank ptung pooh...gue buka bju nya...letak dkplanya...jdi lah tren bru pooh..hahahaahh

23.Pernah amek gambar diri anda sedang bogel? –(yg ini pun..sori yer)
adei...btl2 lah merepek ni soalan...nda penah...budulah klu ada org buat gtu..

24..Pernah marah sampai rasa mcm nk bunuh orang?
penah bha..tp ndalah smpai bunuh org tu...ckp jalah mau bunuh tp nda jg dbuat...bdusa basar bah tu....bunuh lipas penahlah..haahaha'

25.Pernah cuba nk bunuh diri?
aiyaaa......paling budulah sapa yg mau bunh diri tu..tuhan sdh bgi nyawa free.dia senang2 mau bunuh diri...klu aku nda penah lah...byk lgi ku mau cari ddunia ni..amal pun nda byk lgi...

26.Pernah hilang telefon bimbit?
puas genk...hilang bkn hilang pasal tcicirkah apa...hilang dcuri org..tp ada stu tu yg bikin geram bdk yg ambil...nah siap lah...hahahaha

27.Pernah diberitahu anda comel?
uish semestinya penah.....hahahahaah....kambang jualah dckp cumil tu...hahaha...kpda cik alwana...jan jeles aaarrr...hhaahahah

28.Pernah terus terang tentang perasaan anda?
penah2....jan pendam ja...blh merosakkan diri...skli skla mesti jg terus terang.

29.Pernah bohong pada ibu bapa?
penah eh..tp bohong sunat...hahahaha

30.Pernah ditangkap berasmara dana atau berkhalwat? –(sori..lucah sikit)
adeh....gue kuat iman bah...nda penah tjebak smpai kesitu.....guna akal yg kena bgi ooo....jan jdi binatang...btl kan....kan kan kan...betul...betul....betul(stlye upin n ipin)hahahaha

31.Pernah melakukan ‘one night stand’?
adei ini lgilah.....nda penah dong

32.Tag 4 org yang anda suka

-zafiqah@raz-q
-cik lezalalala...
-putitz airlines
-sapa2 yg bca blog ku ni...hahaha

((sorry ya cik lezalalalal ada certain yg ku nda tulis...mls ku tls yg teda2 tu...btl2 mengarutlah mcm ko..hahahahahaahah))

Tiada ulasan: