Khamis, 7 Mei 2009

mp3 lagi !!!!

DOWNLOAD LAH YER...gue dlm brp arini amat pemurah sekali untuk memasukkan mp3 ni..napa tu aaaa???taubat kli sdhkan..hahahahahaha..jdi download lah ah..ada aizat kau dan aku versi acoustic pnya..payah tu mau cri...blum lgi org dpt tu...pastu lagu yuna acoustic dkt rmh ku..dia melawat pla pg rmh ku tiba2..heran sa pla tau..trus dia nyanyikan untuk aku pla..punya tkjut ku...tharu gue...hahahha...blh dpercyakah mamat sekor ni aaaa..layan jalah aaaa..hahahaha
so download lah aaaa...nanti next episode pnya klu ada masa gue mau bgi masuk lagu indie lah..so nantikan kemunculannya k..hahaha

zwani.com myspace graphic comments

.............................
..............................
..............................
.............................
...................



zwani.com myspace graphic comments


k download ja ah..click ja lagu2 tu k....slamt mendownload smua..

Tiada ulasan: