Rabu, 14 April 2010

Masih bernafas

Hello! Myspace Comments

Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca blog ku sekalian..alhamdulillah allah swt masih lgi mengizinkan untuk aku mencoret dblog ku ni..setelah sekian lamanya ku rasakan jari jemari ini tidak mengetik-getik papan kekunci komputer riba ku ini..akhirnya trasa ringan pla untuk mencoret sdikit dblog ku ni..

Cuti sem yg ku rayakan kali ini telah pun ku lalui selama sebulan lebih tidak silap,dan bakinya tgl bbrpa minggu sahaja lgi..Pengisian yg ku buat,sdh tentulah menikmati cuti ini dgn sepuasnya..Antara hasil cuti kali ini ialah aku telah memberikan nafas baru kepada blog ku yg pertama ini..dari segi latar belakangnya mahupun dari segi penulisan ku…..CewaH Blh pegi jauh kah??haahahahahaha

Acah ja tu…mana blh tukar penulisan ku ni…mmg bgni lah tulisan ku..santai org bilang..blh lah time2 datang bunga2 ku tu..kluarlah hasil2 penulisan seperti d atas ini.hahahaha….owh ya..sebelum pg jauh lah kan…sorry aa…post yg sblum ni mgkn tidak ada sambungnya ..kerna penulisnya tidak berminat lgi untuk meneruskan episode tersebut..Tambahan pla episode seterusnya itu telah lama berlalu..jdi bak kata pepatah pengarah cerita..membosankan..jdi terpaksalah penulis mengubah episode lgi…kasian kan(ceh nda tau btlkan nda pepatah tu…hahaha)

Ok..crta ni kli nda byk..hanya untuk memberitahu blog gue ni masih hidup n aktif untuk bercakap..buktinya gue telah menghasilkn stu post bru lgi n mengubah latar blog gue ni.wlpun tidak mengubah 100% tp nmpk jglah kan blog ni msih aktif..jdi kepada pembaca jgn berhenti mbaca blog gue ini.sebabnya blog gue ini akan menyediakan pelbagai crta kepada sesiapa yg inginkn otaknya menjadi gila….hahaha….rncg2 jg mau tmbh lagu kedlm blog ni..so tunggu jalah gue mengupdate k..

Skrg ni mmg sukar cikitlah mau updte blog ni..bkn apa stu malas mau taip pnjg2..sbb heran gue asal tulis ja cmform pnjg..biar pun mau nmpk pendek ttp jg pnjg..cthnya mcm post skrg nilah..skli sdh mengetik cmfirm pyh mau berhenti..hahahah…reason kedua lgi napa susah mau updte bcoz line kdng2 lmbt..pastu skrg byk handle blog len..skrg ada 3 blog..tp 2 tu blm lgi working dgn baik…plus skrg urus membangunkan blog kakak gue…untuk pra sekolahnya..jadi sapa2 yg berminat untuk melawat blog pra sekolah kakak gue tu blh lah ke alamat ini…

>>> PRA SEKOLAH SK PEKAN TENOM <<<<

Nampak mcm smart lgi blog kakak dri blog ku kan..ndapalah..kita biar sederhana ja..hahaaha…

Crta seterusnya apa buat tem cuti sem ni…hmmm…first going fishing..besh…tp buat masa skrg ikan blm smpai 10 ekor dpt..wakakaka..ndapa still byk masa lgi…selang brpa ari byk dpt ikan wokk...gud2..teruskn..haaha..tp muka gue jgn crta lah…cmfirm pth..hahahaha…smpaikan tem mlwt skul lama ..ada seorang cikgu gue ckp gue makin hitam..haha…kuyak kita…tp ndapa proses memutihkan muka akan dlakukan nanti skrg enjoy dlu…

Wlpun dlm enjoy2 gue tem cuti ni..ada jg musibah yg menimpa gue..byklah mmg susah diungkap kan d blog ni…biarlah hati gue sahaja mengetahui nya..cewah…hahahaha…..k tu jalah..ni pun ambil masa brpa ari ku mau bgi hbs tulis..brulah dpt bgi hbs…hahahaha…k slmt membaca n teruskan menanti post gue yg akan dtg k..arios amigo…arere…hahahaha

Tiada ulasan: