Khamis, 28 April 2011

ASMARA

Ok sekali lagi aku mmg sah2 lah blh dkatakan malas mau mengupdte blog...sian peminat2 tunggu ko publish mal...ish2 ko ni..( mood perasan lah tu)..hahaha...sorry lah k...teda masa mau update.lgpun tgh struggle,mengurik2..mengetuk2 kepala ni mengkaji menganalisis segala macam ada di alam maya ni tuk membina,mencipta.merekacipta apa lgi...sma waktu dgnya lah untuk blog rasmi photography aku iaitu Basikaltua Photography.. sudi2 jemputlah masuk k..tp masih jg upgrade tu..bab line ni pun lmbt mcm siput.siput lgi laju ... klu sudi tu add lah sbagai perosak blog korang k.hahahaha Lgstu kalu dtekan xdpt tu paham2lah aa..dlm pembinaan masih..hahaha.k lah update ni kali just bgi masuk lagu..mcm lama xupdate lagu..sian pla kan..jadi lagu kali ni ada kaitan dengan cerita dekat tv3 sekarang ni..yg tengoh melotop tnpo xsegan silu..habis bersepai segala bau macam kat hidung aku ni..(apa ku merepek ni?hahaha_) cerita yg di maksudkan ialah asmara..aku just bgi masuk 2 lagu..bab macam susah pla org cari kan..jdi aku sediakan lah kemudah tersebut..jadi download lah..lagu dia byk best..tp yg len tu cari sendiri jalah k..selamat...selamat...



ASFAN -TERHENTI DISINI
~~~ SENYUM & CLICK


MUZZY-HINGGA AKHIR NAFAS KU
~~SENYM TP NANGIS THEN CLICK??~~


lah pic sapa lgi menyibuk cni ni...hahaha..ni antara hasil pic yg aku buat..mau lebih lgi tekan cni ...ceh..mcm pa ja..hahaha

Tiada ulasan: