Selasa, 30 Oktober 2012

Ss

Hmmm..Lama rasanya xmenulis di alam maya ni...tergerak pla jari jemari ni mau menulis.Rasanya cnilah tempat yang paling sesuai ku menulis isi hati ku yang penuh tangis ni.cewah..hahah..Mau update d fb or twitter takut byk pla comment..jdi bagus menulis tempat yang kurang dambil perhatian sdh ni.

Coretan kali ni btajuk Ss.. mgkn org tertanya2 apa maksud Ss tu..mgkn syok sendiri.Tp Ss tu sebenarnya nama seorang awek yang hadir dalam hidup ku.mengisis kekosongan hati ini.tp dalam seminggu lebih ni dia menghilang diri tanpaku tahu sebab mengapa dia hilang.Aku binggung.Hari terakhir ku dpt berjalan bersama2nya,menatap wajahnya..kemudian sebelah petangnya dia mulai menyepi tanpa sebarang jawapan. Aku menjadi tertanya2 dengan seribu jawapan.apa yang telah ku lakukannya terhadap dirinya. Adakah pemberian ku menjadi punca c dia memarahi akan diriku. ntah..aku confius.aku xberniat pa2 pun dengan hadiah tu..just pemberian.

Ntahlah...

Memang sakit menunggu jawapan.dan sampai hari ini aku langsung tidak mendapat jawapan dari dia. Jarak yang jauh membuatkan perhubungan antara aku dan dia terbatas..klu tidak mahu saja aku terus berjumpa dengannya..tapi apakan daya.Jarak tidak mengizinkan.

Hanya berbekalkan kepada watsapp,fbook dan twitter.aku hanya mampu melihat update dari dia..itu pun sekadar satu dua post sahaja.tp itu pun memakan masa yg lama. xmengapalah.janji hati ku ni terubat melihat dia.. oh kemaruk agaknya aku ni.

Bila agaknya dia akan memberi jawapan.aku cuba kuatkan hati ni supaya bersabar.biarlah berapa lama dia xmemberi jawapan.hati ku tetap menunggu jawapan.

Dia pernah berkata kepada ku.dia akan meninggalkan seseorang tanpa sebarang jawapan dan sekarang ianya terjadi kepada diriku..memang sakit. tapi kalau ya pun ingin tinggalkan aku.bagi lah jawapan.aku hanya ingin tahu.cukup sekadar itu.

Tangisan menemani ketika ku keseorangan.

dan sekarang aku berpesan kepada hati ku.sekiranya dia tinggalkan aku.aku terima akan keputusannya.Cukup lah sekadar aku dapat melihat c dia bahagia. itu sudah cukup membuat kan diri ku gembira.

AKU HANYA MAMPU KATAKAN SEKIRANYA SS MEMBACA CORETAN KU NI.AKU MEMOHON MAAF SEKIRANYA AKU TELAH MEMBUAT SALAH TERHADAP DIRIMU.AKU LANGSUNG XNAK MELUKAKAN DIRIMU.

ok siap.ok jgkan coretan ku..mcm novelkan..hahahahaha..sekian..tiada kaitan antara yang hidup atau pun yang telah mati.saja buat suspend..sekadar mau mengupadte blog..hahaha..

Tiada ulasan: