Sabtu, 6 Disember 2008

GOLDEN NIGHT


hari sebelum dinner ni..pg test bju yg mau dbeli..hehehe

sblum jln bek bgmbr lu bkn dpt bgambar nanti..hehehe...

Ari ahad bru2 ni...30 NOV ..aku pg join mama ku dinner....kementerian kewangan punya dinner....hehehe..... mimang grandlah org bilang dinner tu...ada dato musa lgi...tema mlm tu golden with black....keemasanlah...mimang smartlah tema dia tu...smua pun pki itam emas2lah...aku pun pki jglah...tp aku pki bju itam n coklat...masuk jg tukan...matching lah org bilang....sgp ni pg bli ari sblum tu...semata2 mau pg dinner ni....hehehe...bah ndakan aku mau pki tshirtkan...jdi pj blilah...klu cita pasal makanan lagi mimang nyum..nyumlah...(walaupun
playan tu pgi kaut kan cikit2 ja.....hehehe)
mknan pla chinese set...mimang jdi org jepunlah kmi mlm tu....hahahaahahah.......tp sblum mkn tu mimang bangas lah menungu.....apa nda musa lgi bucap adei.....org bukan dgr jg..org mau tunggu mkn...hahahahah....byk jglah persembahan....mana org melalak nda tentu pasal....menari poco2lah.....tem2 last2 tu musa pun menari sama...waaa nasib camera nda kena suruh ....klu nda aku pg rakam tu..hahahaha...overall mlm tu mimang grandlah..n mantap.....




tem2 layan boring ni...hahahahaha











Tiada ulasan: