Jumaat, 28 Ogos 2009

Final!!!

wow....exam final sa nda lma lgi tau....tp gue mcm cool semacam ja ni...napa tu aa.....mau ckp subject senang nda jg...perlu jg kepada hafalan...hmmmm....mgkn hflan ku byk sdh bah kan...hahaahah.....teda bah nda jg mantain btl ni...ada jg tkt...mau struggle lah ni...mau kasi dpt tu dekan....insya,allah doakan aaa.....

hmmm...tp sa nda puas atilah...wlpun arini merupakan last week bljr...tp masih jg ada asgment..ada yg bru kena bgi lgi tu...apalah bah tu...haiyaaa byk songgeh btl lecturer ku ni...tp ndapalah yg penting gue dpt mrkh byk....hahahahhaha...

tdi pun sempat lgi buat presentation..bygkan tu...last2 minute bah....kena suruh buat rngks2 lgi tu..haiyaa....jdi tem turn aku tu..aku ckplah saya akan bentangkan secara ringkas...nah lecter ni pun suruh lah rgks2...nah gue bgi ringkas trus...tp padatlah..dpt markah lebih....hahahah....

jdi gue mgkn dlm 3 minggu ni nda update blog lah...tp mgkn update jualah klu gue ada masa...bab jadual gue agak memuaskan lah...nda trlalu fit..jdi rileks cikitlah..dpt hafal byk2 kan...ceh byk hfl kah???byk tidur wang..hahahahaha....
bah klah tu ja...ini pun dpt on9 bab line kuat..melekat truslah dpt cmptr...wlpun mau dkt2 buka posa sdh...hahaha...arini aku pg kirim bli roti john....sedappp..!!!jan jeles arr....hahahaha....klah samat berbuka posa smua...mkn jan byk2....

Happy Birthday Myspace Comments


eh sblum aku tlupa aku ingin wish to my frenz DIRZA N AZIRAH DARASIK....HAPPY BELATED DAY MY FRENZ!!!...tua sdh kmu tau...cepat2lah kawin...hahah.terutama ag dirza tu ...cpt2lah....nadia ready sdh tu...hahah..Sorry lah lmbt wish bz genk..patut wish 24 aritukan..lmbt brp ari ku tau..sorry2...hehe..klah thats all...tataaaa....

Tiada ulasan: