Rabu, 16 September 2009

Yahooo!!!!finally finish

ni suasana tem exam...ni blum ramai lagi.


yeah!!!!akhirnya hbis jua exam final ku..gila.. last paper ni balik2 pikir mau hbis ja...bknnya mengapal....hahahaha...bah apa nda org len byk sdh hbis,jdi focus tu kurang terus bah..mana men mercun lagi..bom sna bom cni..mcm berperang..klu betul2 kena serang mcm saudara kita dpalestine tu bru dorang taukan...

last paper tdi fiqh ibadah...fuh mmg mencabar gila ni mau mengapal tem2 mau raya n cuti ni....nda saya tipu tau....tp syukur lah sa dpt jwb jua tdi...wlpun menggunakan kepakaran sendiri untuk mengarut...hahaha.....kluar jualah smua yg aku target tp target pun bkn tau apa jwpnnya....baca soalan sem lepas ja.cari jwpnnya teda...hahahaha....tp tu jalah pnya aku kecewa tdi...ada jglah soalan nda dpt jawab..bkn apa aku yg malas mau baca tau tjuk tu wlpun tau mesti ada masuk pnya soalan tu..bab ku kira mau ignore ja soalan tu..bab cukup sdh 3 soalan ja jwbkan..tp dpanjangkan crita((selalu dpendekkan crta ni pnjg pla..hahah))...stu soalan ni yg ku mau buat tulah...nda cukuplah pla soalan dlmnya...trus dtg lecturer ku tu..skli dia bgtau cancel tu soalan..jwb soalan seterusnya...nah dengan maka itu kecewalah gue...tp nasib jglah ku ada baca soaln2 tu cikit...dpt jg mengarut dlm tu...hahahahah.........harap2lah pointer ku sem ni ok..doakan aaaa......carry mark pun ok2 jua...susah jua kan mau ckp..hahaha..prasan bos ank ni!!!,...hahahah


org mengapal aku sempat lgi curi2 ambil gmbr...hahaha


.byk lgi cita ku tem exam ni....asal ja ada paper comfirm ada crta...hahaha...tp nantilah gue bgi crta k...skrg gue mau memerdekakan diri dulu...mau enjoy genk...mau raya lgi....pg shuping dulu..YAhoo!!!!!jan jeles ar.......klu jeles bgus masuk dlm baldi lah minum air dlm tu byk2 k...hahahahaha.......

mmg ramai lah org shuping cni ni....gila mcm apa ja...org ja smua.....thn2 ja bjln...tp biarlah yg penting gue mau shuping..kena lgi murah kan...nah siaplah...hahah...
klah tu jalah...raya raya jgkan...tp jan lupa mengejar mlm lailatul qadar n cri phla dbln ramadhan ni.....jan ikut aku...truk aku puasa taun ni...iskh2....ngapa ko ni mal...hahahah...bah tu ja......mari mengayau kitani!!!!!!!

Tiada ulasan: