Ahad, 20 September 2009

salam eid


Selamat hari raya kepada saudara serta saudari

setahun hanya sekali merayakan hari yg mulia ini...jeng...jeng....

hahahahaha,.....alhamdulillah setelah sebulan kita berpuasa...akhirnya ia melabuhkan tirainya dan syawal pla menjelma...cewah mcm lirik lagulh pla....hahaha...tp sebulan kah jua kita posa aaaa.....29 ari jakan....kira jua bah tukan.....harap2 puasa yang telah kita tinggal kan ni membawa sejuta makna kepada kita...mendapat keredhaaan allah dan mendpat ganjaran berlipat kli ganda..amin....insyallah sma2 kita berdoa agar kita dpertemukan dgn bulan yg penuh barakhah ini dtaun yg akan dtg....

tp taun ni nda ku dpt posa drmh tua...haiyaaa..apa nda 19 blik...besoknya raya sdh..pok2 isninlah raya ni..dpt jg posa drmh lagikan..tp malangnya kelender sdh menunjukkan besoknya raya..jdi apa blh buat....raya drmh pun jdilah...


first raya mcm besa pg masjid.pastu hbs smu...blik slm2 dgn fmily....pastu makan bgi meletup perut hahahah.....pas smbung lgi meletupkan perut dkg....hahahaha........siok lah dpt jumpa smua.....gue lgi bru blikkan.....hahaha...

pastu petangnya pla aku pg kuburan with my mum.....mau ujan ni tem tu...skli ku baca yassin ujan turun.......tp syukur kejap n nda kuatlah..klu kuat mandi ujan lah ku membaca yassin....hahahahh.............


ujan ni skrg kurang trus org beraya.....jdi sapa2 yg berminat mau beraya rmh gue...dtglah keteratak 22 dkg surati papar k....klu nda tau...LU PIKIRLAH SENDIRI!!!...hahahaha....

jdi dikesempatan ini....gue selaku penulis blog yg kilie2...ingin memohon maaf dri hujung rambut ku ni smpailah hujung ibu jari ku yg hensem ni(hahaha...)datas segala kesilapan yg penah gue buat...slh kah dlm penulisan gue..penah terkasar bhsa kah...atau menyakitkan ati pembaca k...

(sebagai cth gosip2 yang agak pedas cikit kepda individu tertentu..hahaha)dan tidak lupa jg dkesempatan ini...gue ingin memohon sedikit ang pau bagi bertujuan memberi kepada gue...hahahahah.....jdi 0-0 ah....klu aku ada score 1 2 gol tu..harap dpt ditepislah agar tidak gol k...hahaha...jdi samat menyambut hari raya aidilfitri maaaf zahir dan batin....pesanan jgn mkn byk k....jga kesihatan bkn main radak ja mkn tu k....klu ada kuih raya tu bgi2 lah aku k...jan luki2...timbak kmu nanti...hahaha...k tu ja...nanti ada kesempatan gue akan menulis lgi blog gue ni..k chow

SEPATAH KATA ARINI :RADAK bermaksud men hentam ja..k tu ja..hahahaha

Tiada ulasan: