Sabtu, 4 Julai 2009

Meronda kl....hahaha

ni jalah gmbr yg ku dpt ambil untuk diriku sendiri...hahahaha


Happy Birthday Myspace Comments



hahahaha......saja ja ni menghilangkan keboringan.....cuti midterm bah skrg ni...nah nda blik lgi...maka bermulalah zaman keboringan dlm diriku ni...hahahahaha.......kelmarin merupakan ari tua bagi ku....hahahaha...mal mat ari jdi aaaa.....smga pnjg umurlah mal...moga ko bhgia dsamping kuarga n tuuttt kolah...hahahaha...brjaya dlm apa jua....apa lgi aaaa...smua2lah aa...cpt kawin...oooppsss......its too early k..insya,allah...hahahah...kasian jua ku ni....ucapan birthday untuk diri sndiri bh...hahahahaa.......

bikin herankan...tajuk meronda...tp cita len..sahlah mimang ko dlm keboringan mal...hahahhaha...tp mmg ada kaitanlah...aku mau cita aku jln aritu minggu lalu ari jumaat mlm....hehehe....punya lama bru mau citakan...hahahaha...teda masa bah tu yg lmbt mau cita...heheh......mlm jumaat aritu aku n rakan sabah ku n beberapa bdk kurau plan mau pg DOWNTOWN....mgkn ada yg nda taukan mana tu tmpt...dia mcm underground bah...tp bkn undergroundlah....dia atas cikit dri underground...dia bawah bandar....hahahahah....nda bah nama tmpt bah tu...tmpt tu ada pasar mlm tem tgh2 mlm... jdi dorang bawalah aku...aku pun join lah...bila lgi mau ikutkan..mau jg tau tmpt2 cni ni....jdi aku ikutlah....dorang ni pun semua berduit tem tu..bru kluar ptptn ...nah smua mcm ank rajalh...hahahahah....jdi awl2 lgi dorang pg sewa kreta...2 buah kreta...namanya sewa phm2lah kan...mesti usin pun kluarkan.....hahahaah.....jdi jalan lah kmi ni dlm jam 113o gtu....

kira jauh jua pg sna tu.....dia dkt2 kl sdh..area cheras nda silap...jdi smpai sna mmg ramai orglah...heran jg ku org kl ni nda pndi tidur...pg kli bru dorang tidurkan....species apa dorang ni aaaa....hahahah...(ceh ckp org dia sndiri tu nda jg tido...hahahahaha)....

pendek crita....smua pun pg sna membeli belah kan...smua berduit ni...nah apa lgi....aku ndalah...byklah ptptn aku....kurik2 dbank byk ni kluar...dlm 2 juta gtu...hahahahaha.......mula2 tu ku round2lah dulu...liat apa yg mau dbli kan....byk jg ni barang2 nya djual...kasut,baju...apa lgi tudung...(ehem to my kakak2 drmh....jan jeles aaaa.....hahahahah)

mari bernyanyi


jdi aku round kli ke2 adalah ku bli cikit selipar n bju...mls ku bli byk2..lgpun teda yg menarik hati...bli ni pun sja2 ja bli....memenuhi syarat tujuan dtg...hahahaha...masa tem jln2 membeli belah tu aku sempat lgilah tgk org buat perform...alah yg nyanyi jln2 tu...smart jualah dia nyanyi...pastu ada lgi bhgian len yg sdiakan tmpt karaoke terbuka...nah apa lgi melalak lah suara ayam apa lgi itik...mcm2lah sora hewan dgr ni...ktawa ja klu dgr...hahahahha


mari mlepak..muka tahan ngantuk smua..hahaha


pas ja kmi dri sna tu..kmi minum jap..pas minum tu kmi smua pg melepak di padang merdeka....dlm jam 2 kah 3 pagi tu..bah mcm juakan...mau blik hostel bkn dpt masuk tem2 gtu...jam 5 gtu bru blh masuk...tu yg tpaksa melepakkan dri dipadang yg luas terbentang tu...hahahah......tem kami lepak sana tu...ada event besoknya....apa ni SATU MALAYSIA...alahhh yg cnajib buat tu...ada2 ja najib ni...aku mau liat berkesan kah jg ni..klu nda siap ko najib ...ku butakkan kepala mu nanti...hahaha....jahat aku nikan nda hormat pemimpin....hahahahah...
gaya2 menghilangkan masa...hahaha


tem dsna tu kmi lepak2 jalah....kasi hbis masa....ada yg tido....ada yg baca surat khabr...yg kami mcm nda besakan klu aku..apa lgi bgmbr jalah kerja ku..hahaha........byk jualah bergambar...tp gmbr ku kurang..apa nda aku yg gmbr dorang...nda guna dorang ni....hahahaha...kira2 jam 6 gtu...bliklah kmi..tp tiba2 salah sorang dri kami tu laparlah pla...jdi singgah lagi kejap minum2....

smpai hostel dlm 630 nda silap...nda mata merah2 sdh...sdhlah pgi nya jam 9 gtu..aku ada kokurikulum...matai.....aku mula2 tu nda mau tido...skli ttdo jua...skli bgn 915 nda silap...nah kelam kabutlah..nasib jg masuk kuliah tem tu.kuliah pun lmbt start..dji selamatlah...hehehe...tapi mau tau mata,mata bru bgn...hahahaha

jdi tu jalah....pasni ku cita lgi pasal ku round2 dgn my pren yg sorang ni lgi k....

4 ulasan:

Ummu Mujahid berkata...

salam ziarah..

Arniesya1186 berkata...

ui..ko beli baju baru ka tu?napa ko nda belikan aku?

shee1011mal berkata...

to syuhada:hehe...tq2...ziarah lah byk2 yer...
hahahaha

shee1011mal berkata...

to my kakak:ceh teda2 bah ku bli bju bru...ku bli d kl jua yg aritu tu...tp bru ku pki...hahaha....

karang tah ku blikan...ko masukkan dlu usin...hahahaha