Jumaat, 24 Julai 2009

Midterm time!!!!


Waduh2 this week aku ada bz cikitlah...smpai dorang wan pun tnya2 mana ku pg seminggu ni..bah slalu aku lepak tmpt bilik dorang kan...tp minggu ni nda pla...bkn apa cbuk study bah....byk midterm..skli liat mana da jua byk midterm...this week only 2 subjek buat midterm....yg len ada yg batal...eee geram tau....hahahaah......urang smgt sdh bljr2 skli batal....paksa lagi magapal blik ni...ndapa2....ada masih bgi kukuh hafalan lagi...harap2lah carry mark ku nanti tinggi n bek...doakan aaa...amin....hehehe...

minggu depan abrulah bertimbun midterm..adei paning2 lah ni.....tp rabu dpn aku akan blik ke tnh air ku....YAHOOOO.....time ti holiday...hahahaha...tp ni bkn cuti kena bgi..cuti buat2...hahaha..jdi byklah ku miss class ni...lapan hari ponteng....smata2 mau pg melancong ja..sggp kan aku ni...hahaha...midterm pun adalah ku miss ni..ndapalah blh ulang...hehehe...tp sblum ku mau kluar dri penjara tmpt ku bljr ni..aku kena minta permohonan 6 org pnsyarah ku nilah....bru sorang stuju...hahaha..len blum ku jmpa..minggu dpn nilah jumpa..arap2 smua sokong...heheh

owh ya sblum ku bgi tamat cita ku ni kli..aku mau citalah mcm mana ku bljr tuk midterm nikan...aku rasa mcm steady ja ku bljr ni...nda jg ku byk mengapal.....byk paham ja.....hehehe....mls ku mau kasi skit kpla ku ni....jdi phm2 jalah..apal2 cikit ja..yg len buat ayat sndiri...hehehe....tdi punya midtermlah lucu ni...byk sdh kmi mengapal nikan....apal2 ..skli masuk class bljr dulu lah jap..pastu bru ustat ku tu bgi midterm...skli liat midterm punyalah senang.....teda bah dlm skop hafalan...fhaman ja...dia surih translate ja dri bhsa arab pg melayu...lucukan...hahaha...tp susah jualah...dia uji kefahamn pasal tajuk tu.alhamdulillah aku phm smua...heheh....susah jg pljr cemerlang nikan...hahaha...doakan yer....hahaha..aminnn skli lagi...hahaha

bah tu jalah..aku mau study dulu...study lah kli tarang2 bym ....hahaha....rehatkan otak dulu...minggu dpn lagi byk..hahaha...k chow...

Tiada ulasan: