Rabu, 29 Julai 2009

Yahooo!!!!!

Yes!!!yes!!!!lets go holiday!!!!...hahahahahaha........hari ni aku mau blik sabah......smbil2 tgh tunggu time mau masuk kapal ni...sempat jualah jari jemari ku ni mencoret sedikit datas blog ku yg agak gila cikit ni...hahahahaha......

napa ku blik aaaa????mau ckp cuti blum lgi,mau dkt final adalah...hahahaha.....hmmm mau ckp cuti h1n1 pun nda jua...masih bebas drpd najis mukhalazah tu....blik pasal apa ku aaa......hahahahaha.......blik pasal mau pg holidaylah bah apa lgi...escape class ku seminggu ni...mau pg indon....waduh2 mau jdi org indon sih gue ni....jan jeles aaa pada sapa yang baca ni....yg mau kirim tu cpt2 lah call gue k..sblum gue berangkt ni bsok..hahahah...tp sblum jln pg indon ni mesti pg bejarum dulu.....tkt kena tu babi kan.....jdi sbgai langkah2 bjga.kenalah bejarum kan......babi babi kenapalah ko babi aaa........tulah org kafir ni,bru dorang tau sapa yang berkuasa ddunia ni....ni bru cikit allah bagi tunjuk...tp masih jua degilkan....

hmmmm......smbil2 ku menghilangkan keboringan d mcd ((jan jeles arrr..hahaha)),aku mau bgi cita jualah..pasal kelmarin...sempat jualah ku join buat tugasan asigment aku kelmarin...buat pun last minute sdhkan...bah ktua lmbt jlnkan...jdi kuli ikut jalah..klu aku ktua..awl2 lgi siap tukan,...hahhaha.....tugasan kmi tu pg buat kerja amal d bumi palestine...eh bkn sna...mun sna allahuakhbar jihad.....hehe...pg buat kerja amal d aman palestine area2 dkt tmpt kmi bljr nilah.....tpkan mau juaku pg palestine tu...jihad tu...sapa nda maukan..tp ndapalah aku buat kerja amal d aman palestine ni pun kira bpahala juakan.....aminnn..

tgh hari tu kmi btolak kesana....class ptg jam 230 escapelah bah apalgi.....lgpun aku sdh buat presentation untuk subjek tukan...jdi escape pun blhlah....hahaha...jdi jln lah kmi ni..aman palestine tu dkt bangi jdi tmpt tu first timelh ku pg..hehehe....smart ni bndr dia....bndr trancg lah.......sblum kmi pg sna...kmi singgah dulu cri cyber cafe....gla sna tu cyber cafe pun teda...majulah tu???bgs lgi dpapar kli,bertimbun cyber cafe....hahahah...tp sngka bek lah..mgkn stiap rmh tu ada internet sdhkan..bah org kaya2.....jdi pastu singgah mkn jap...hbs mkn kmi truskan perjalanan...jauh ni masuk dlm ingt dktlah...rupanya dlm lgi..lgstu ingt bgunanlah ni tmptnya ni..rumahnya dkawasan perumahan..tp besarlah rmh tu...masuk ja sna ...mmg aman lah tmpt tu...damai ni...hahahah..masuk ja kluar sorang awek bertudung labuh....fuh lawa....hahaha...ehem bos jan marah ah...ckp ja tu...hahahahaa......pastu cita2 jap lah..perkenalkan diri...trus pastu dia terangkan lah apa yg patut kmi buat dsna tu....bgslah tmpt tu...dia trima ja sapa2 yang mau volunteer mau buat kerja sna...dia bgtau ada 2 kerja...stu kerja ntah apa tu....yang pnting kerja menaip n tlpn2lah....aku awl2 lgi tolak....bgi kawan ku sorang tu..dia biasa sdhkan...jdi kmi yang 2 ekor ni...kena bgi kerja len...mau tau apa kerja kmi buat tu...mmg mantap lah.....tp mmg sdh kami tbyg jualah apa kerja yang bakal kami kena bgi...iaitu kerja menyusun n mengemas barang....hahahaha...gila punya semak bilik tu...penuh dgn barang2 aman palestine ni..byk ni lawa2...aish tahan2 hati ja mau ambil...mau mintak tkt pla mau mintak...sndiri yang rugilah kan...hahahaha.....mmg penatlah buat kerja tu..smpai bju aku pun basah ni...pastu putih2 lgi tu.....heran ku napa wana putih tu...mgkn bju wana itam kan........

tp kerja ku skjp jalah..hbs angkt2 tu..aku trus mulakan sesi take a photo...aku kan photographer bgi kumpulan tu..so kena jlnkan tgs...lgpun penting sbgai bukti yang kmi buat dsna tu...mun nda,nda ustajah tu pcya nanti.....wlpun penat buat kerja tu..tp mmg sioklah....enjoy ni.....dorang kakak tu pun bek n sporting..siap blikan kmi mknan lgi...tp kmi dgn malunya minum ja....skli lgi rugilh sorang2....hahahaha....blik ja dri aman palestine tu singgah jap pg mkn.....tinguk nda mau mkn kunun..skli mkn jua...dasar pemalu btl...hahahaha

pas ja tu kmi pun pulang....blk2 ja trus ku tido..tp tido jap ja..pastu buat assignment lgi...gila paning eh tulis jawi ni...hahahah...sblum ku jln ni siap sdhlah ku buat smua....asigment pun sattle sdh..cuma tu jalah..byklah midterm aku miss this week..lantaklah...hahahah

k tu jalah ku mua cita...mau cek in dulu.....yahooo...lets go to bandung......hahahaha..gmbr nanti ja aaaa......

1 ulasan:

nuraunibaharuddin berkata...

salam~

xde ah, upload bencinta, pastu tgk ad name awk. :)